sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Hyvää isänpäivää!!

On siis isänpäivä. Oon kohta lähdössä kotiin katsomaan miten siellä menee. Ajattelin vaihteeks vähän kirjotella tänne.
Oon saanut melkein Iitan mekon valmiiksi, lisää kuvia tulossa jossain vaiheessa.
Omaa mekkoa tein tänään vähän eteenpäin. Siitäkin tulossa kuvia.
Eilen tein valmiiksi yhden hameen jonka olen tehnyt vanhoista farkuistani, siitäkin tulossa kuvia.
Eli vähän olen saanut tehtyä hommia eteenpäin ku olin kolme päivää sairaslomalla ja ku sain vihdoin kämpille ompelupöydän niin ei tartte levittää ompelu juttuja enää olohuoneen pöydälle. Siitäkin voisin kyl lisätä kuva jossain vaiheessa :) Eli kuvia on tulossa paljon lisää.
Mut joo, jos lähtis sinne kotia katsomaan mitä siellä tapahtuu ja saunomaan. Illalla pitää muistaa katsoa Kuorosota ja kannustaa Kuopion kuoroa!!
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti